dilluns, 22 d’agost del 2011

Canviar la pantalla del bootloader d’Ubuntu 10.04

L’altre dia em trobava maquejant una mica ubuntu canviant-li l’aparença, i després de canviar els fons de pantalla de l’escriptori i el fons de pantalla de la pantalla del login, ja només em quedaven dues pantalles liles, les pantalles del boot loader, em vaig posar a voler canviar els colorets en qüestió i fins i tot m’havia mirat algun tema per l’usplash, però resulta que no va amb usplash, Ubuntu 10.04 el seu boot loader és plymouth, i els temes han de ser per plymouth, i per tant, cal instal·lar-los a través del apt:

sudo apt-cache search plymouth-themes

Amb això veurem tots els temes disponibles per a ubuntu, instal·lem el que ens interessa i per sel·leccionar-lo i que ens funicioni escrivim:

sudo update-alternatives --config default.plymouth

Només ens caldrà escriure el número del tema que volem seleccionar i ja ho tindrem, el tema del boot loader modificar al nostre gust.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada